Jana side income bersama MOMMY HAPPY

hi there, jana side income bersama Mommy Happy. mrs pip memang suka beli buku untuk anak anak, suka bacakan buku untuk anak anak. Ini salah satu cara untuk bonding bersama anak anak. Sambil baca buku, sambil berinteraksi dengan anak anak sambil ajar anak perkataan yang mereka tak faham. 

memandangkan tempat tinggal mrs pip ni susah nak cari buku yang sesuai untuk anak anak, so mrs pip beli online. Mudahkan, pilihan pun banyak, cuma kena ikut bajet ler.

Jana side income bersama MOMMY HAPPY
Jana side income bersama MOMMY HAPPY

ternampak Mak Lin post iklan MOMMY HAPPY. MOMMY HAPPY ini pembekal pengedar buku buku pendidikan, buku buku cerita, bahan bantuan mengajar, toys, buku cerita islamik, ada flash card, ada flip card, jadi terus tergerak hati nak tahu lebih lanjut.

rasa happy bila dapat tahu boleh buat side income bila jadi agen MOMMY HAPPY , padahal nak join MOMMY HAPPY ni mulanya just untuk belikan buku buku buat anak anak sendiri. 

nak join MOMMY HAPPY , yuran sekali bayar RM50.00 , tak rasa rugi mana pun coz bayar dapat set kit agen, bukan bayar tapi tak dapat apapun.

lepas tu memang ada harga ahli bila beli buku. I is terus terang tau, ya lah takkan jadi agen tapi tada special price ... so, memang untunglah ada harga untuk ahli ... Part ni lah yang paling mrs pip suka pasal dapat jimat sikit bila beli buku. 

Kalau korang nak jual buku pula, harga pasaran dah ditetapkan, so beli pada harga ahli, jual pada harga pasaran. Kat sinilah kita dapat jana pendapatan sampingan. Yeay.

so, sesiapa berminat nak beli buku pada harga reasonable atau nak jadi agen, bolehlah DM atau PM mrs pip kat FB, atau IG. 

Jana side income bersama MOMMY HAPPY
Jana side income bersama MOMMY HAPPY

Yang bestnya jadi agen ni, support group yang aktif, ada channel telegram dan group wasap. Dan ada BONUS bila kita achieve target.

dan mrs pip dah sediakan instagram khas untuk buku buku jualan MOMMY HAPPY, dan juga boleh check di GOOGLE LINK yang akan diupdate dari masa ke semasa.



boleh check atau follow IG mrs pip untuk buku buku MOMMY HAPPY di ⤵⤵⤵


anytime bila korang berminat atau ada sebarang pertanyaan, bolehlah tinggalkan komen kat ruang komen, atau DM / PM / wasap mrs pip tau.


cara ajar anak pandai baca guna  buku adik bijak baca
cara ajar anak pandai baca guna
buku adik bijak baca

Ni set buku pertama Adik Bijak Baca (1 set ada 4 buah buku,), mrs pip belikan untuk anak anak , Iman dan Amin. Risau bila Iman masih belum mampu kenal bunyi dan huruf dengan baik.

Dah 2 minggu cuti kan, hari hari ajar anak anak baca guna buku ni, 30 minit setiap pagi , alhamdulillah nampak ada peningkatan bacaan anak anak.

Boleh check juga buku buku lain MOMMY HAPPY yang ada dalam blog mrs pip ini , slowly akan dikemaskini senarai buku ya.


thanks for reading.

cheers.

Post a Comment

6 Comments

  1. Semoga terus dimurahkan rezeki, Kak Pip.

    ReplyDelete
  2. wah bagus ni.. semoga bisnes baik

    ReplyDelete
  3. Semoga Mrs Pip berjaya n terus sukses

    ReplyDelete
  4. sambil dapat benefit jadi ahli, share dengan orang lain yang berminat juga. dpt side income di situ. bijak, mrs pip. hope more suksess dengan mommy happy.

    ReplyDelete
  5. sy pun nak jadi ahli juga.. cuma belum ada rezeki lgi.. huhu
    apapun kak semoga dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.