Beli inflatable boat (bot angin) murah di Lazada

beli inflatable boat (boat angin) murah di lazada. mrs pip salah seorang pembeli setia di laman web lazada. salah satu sebab kenapa mrs pip suka membeli secara online ialah kerana mrs pip tinggal di pekan kecil dan agak jauh dari bandar, jadi pilihan agak terhad , dan kenapa mrs pip memilih shopping online di lazada pula, sudah semestinya harga barangan yang ditawarkan di lazada lebih reasonable dan jaminan pulangan wang tunai sekiranya barang rosak atau tidak sampai ke tangan pembeli.

banyak juga barang yang mrs pip pernah secara online, dan antaranya ialah inflatable boat (bot angin) murah di lazada , kerana bukan setakat harga reasonable, tapi juga inflatable boat (bot angin) yang dijual di lazada juga berkualiti baik.

di lazada, ada banyak pilihan untuk beli inflatable boat (boat angin) , nak saiz besar atau kecil, harga murah atau mahal, tapi mrs pip sebelum membeli di lazada, memang akan baca review pembeli untuk mengetahui sama ada produk yang kita nak beli ni valid atau tidak, seller respond cepat atau tidak  kerana risau kalau kalau ditipu seller atau barang yang dibeli indah khabar dari rupa.

inflatable boat (boat angin) murah  dan berkualiti di lazada
inflatable boat (bot angin) murah
dan berkualiti di lazada

sebelum mrs pip beli inflatable boat (bot angin) di lazada, mrs pip membuat tinjauan sebenarnya dan harga yang dijual di lazada lebih rendah berbanding di kedai (harga barang + kos pos) ... tapi kan, kamu kena rajin buat perbandingan harga juga di lazada kerana barang yang sama, dijual pada harga yang berbeza-beza bergantung kepada seller sendiri, jadi kita sebagai pembeli, kenalah bijak mencari THE BEST DEAL.

inflatable boat (boat angin) murah  dan berkualiti di lazada
inflatable boat (bot angin) murah
dan berkualiti di lazada

harga yang mrs pip beli untuk inflatable boat (bot angin) ialah RM92.00, dan disertakan pam dan dua pendayung. dan bot ni boleh dinaiki oleh dua orang kanak kanak atau seorang dewasa.

sebenarnya, inflatable boat (bot angin) ini mrs pip beli sudah lama, baru sekarang mengarang cerita kebetulan entry bersarang di dalam draft! jadi, bila nampak entry inflatable boat (bot angin) ni , teringat memori mendayung sampan di dalam kolam depan rumah bersama Iman dan Amin satu ketika dulu.

inflatable boat (bot angin) murah  dan berkualiti di lazada
inflatable boat (bot angin) murah
dan berkualiti di lazada

gambar di atas inflatable boat yang mrs pip ambil dari lazada ... macam tu lah rupa inflatable boat kami ... walaupun inflatable boat (bot angin) sudah lama dibeli, tapi masih boleh digunapakai, cumanya sekarang ni inflatable boat terpaksa disimpan di dalam storage box buat sementara waktu sehingga kolam dibaik pulih (kau gila nak mendayung, kolam ikan tu mr.Husband letak keli afrika!) 

inflatable boat (bot angin) murah  dan berkualiti di lazada
inflatable boat (bot angin) murah
dan berkualiti di lazada

seperti selalu, bungkusan dari pihak lazada pasti dibungkus dengan kemas dan diterima tanpa cacat cela, memang awesome sangat lazada bungkus barang! mrs pip beli hari khamis , dan hari isnin berikutnya mrs pip terima, laju betul lazada pos barang.

inflatable boat (bot angin) murah  dan berkualiti di lazada
inflatable boat (bot angin) murah
dan berkualiti di lazada

tada, ini ialah apa yang diterima di dalam kotak selain inflatable boat , iaitu pendayung, pam kaki, dan repair patch glue / sealant .

kamu kamu yang mencari inflatable boat (bot angin) , bolehlah cuba tinjau di lazada, manatau ada yang berkenan. dan satu lagi tidak lama lagi ada MYCYBERSALE 10.10 (sesi 2019) kan, maka kamu jadilah online shopper yang bijak. 

1/ pastikan kamu beli melalui apps SHOPBACK untuk mendapatkan CASHBACK atau extra penjimatan

Cashback dari Shopback
cashback mrs pip yang terkumpul dari shopback
setakat hari ini 3.10.2019

Muat turun aplikasi SHOPBACK sekarang untuk penjimatan kamu shopping secara online, tekan saja link SHOPBACK di bawah ni ⤵⤵⤵


Cara nak guna Shopback App dan shopping di Lazada ...

📌jangan terus buka Lazada App, TAPI
📌korang download dulu Shopback App, then
📌dah download dan register ,
📌login Shopback App,
📌pilih Lazada dalam Shopback App ok, then biar Shopback ni yang bawa korang ke Lazada App,
📌dah masuk Lazada App, bolehlah shopping seperti biasa.

2/ buat pembayaran di lazada dengan memilih LAZADA WALLET untuk mendapat sedikit REBATE , lagilah penjimatan berganda!

boleh klik kalau nak tahu lebih lanjut ⤵⤵⤵


semoga anda semua yang suka online shopping adalah pembeli yang bijak!

thanks for reading, xoxo.

cheers.

Post a Comment

2 Comments

  1. rajin tul mrs pip beli brg thru shopback..saya malas..tapi okey la berbaloi..shopping pas tu dpt pulangan balik dari hasil shopping..okey sangat la...

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.