Buku 365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak - MrsPip Dot Com

Thursday, 5 December 2019

Buku 365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak

Cerita Buku 365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak || Ingat senang jadi guru prasekolah? Tak kisah guru level apa sekalipun, tetap tak mudah seperti yang difikirkan. Kalau guru prasekolah, kenalah ada perancangan nak buat aktiviti harian menarik agar anak anak kecik kita tak cepat bosan kan.

“Ramai guru yang mengadu pening nak buat RPH hari-hari. Banyak benda yang nak kena buat. 

Nak kena cari idea la nak kena tulis lagi dan macam-macam lagi. lepas tu yang stress lagi bila aktiviti yang di buat kadang kadang langsung tak dapat perhatian anak murid. 

Dia orang cakap tak seronok lah, susah lah, tak paham dan macam-macam lagi”.

buku panduan aktiviti pendidikan kanak kanak
365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak


Dan ramai ibubapa yang berminat untuk mengajar sendiri anak anak kecil di rumah tapi tercari cari apa yang nak di ajar dan bagaimana nak mengajar anak anak mengikut silibus yang betul

buku panduan aktiviti pendidikan kanak kanak
365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak


MEMPERKENALKAN BUKU 365 PANDUAN AKTIVITI PENDIDIKAN AWAL KANAK KANAK OLEH DR MAHANI RAZALI


Apakah yang bagusnya buku 365 Panduan Aktiviti Pendidikan Awal Kanak-kanak oleh Dr. Mahani Razali

✅ Langkah demi langkah untuk mengajar kanak-kanak prasekolah yang berumur 4 hingga 6 tahun dengan secara lengkap dan komprehensif.

✅ Merangkumi tunjang mengikut Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan iaitu Tunjang Komunikasi, Tunjang Sains dan Teknologi, Tunjang Fizikal dan Estetika, Tunjang Kemanusiaan, Tunjang Keterampilan Diri

✅ Mengandungi subjek Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Awal Matematik, Awal Sains, seni dan kreativiti, kemanusiaan dan ketrampilan diri serta elemen sivik

✅ Sesuai digunakan oleh ibu ayah untuk mengajar anak-anak dirumah kerana panduan yang sangat lengkap, langkah demi langkah dan bergambar.

✅ Sesuai digunakan oleh usahawan yang bercadang untuk membuka kelas atau pusat tuisyen untuk kanak-kanak prasekolah kerana modul yang sangat lengkap dan komprehensif.

✅ Sesuai digunakan oleh pengetua tadika, guru-guru tadika yang memerlukan panduan yang lengkap untuk membuat aktiviti bersama pelajar.

🎉🎉🎉 Kesimpulannya, buku ini sangat bagus dan WAJIB dimiliki oleh setiap ibubapa, guru dan usahawan yang berminat untuk mendalami ilmu Pendidikan Awal Kanak-kanak mengikut silibus Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan ( Semakan 2017)

Buku bersaiz 8.2×7.3inch / 26×18.5cm. Kertas dalam buku adalah Simili 80gsm. Ketebalan buku adalah 500 muka surat berwarna warni.

Dengan kandungan buku yang sangat lengkap ini, harga yang sepatutnya diletakkan bernilai Ribuan ringgit kerana ini adalah modul yang sangat berharga..

buku panduan aktiviti pendidikan kanak kanak
365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak

Oleh kerana kami mahu membantu ibu bapa dan guru memiliki KITAB WAJIB yang sangat bernilai ini, maka hari ini kami buka tawaran harga dengan hanya RM69 sahaja untuk satu buku yang sangat lengkap.

Pastikan anda Order hari juga..Kena cepat order tau kerana buku ni sedang mendapat permintaan yang luar biasa hebat‼😊😊

Harga: RM69.00
Bilangan M/S: 500ms

Buku 365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak
Buku 365 panduan aktiviti pendidikan kanak kanak 

Berminat? Atau ada rakan rakan merupakan guru prasekolah?  Atau anda sendiri sebagai ibubapa nak beli untuk homeschooling anak anak kecik anda?

Boleh wasap mrs pip ok 013 860 5172.

Atau share link entry ni kat kawan2 manatau ada yang tengah cari buku panduan aktiviti pendidikan kanak kanak.

Thanks.

Ada yang nak jadi agen Mommy Happy ? Nak beli buku untuk anak anak sendiri, atau nak bisnes buku buku pendidikan menarik untuk jana income? Contact mrs pip ok.

seronok jadi agen mommy happy
seronok jadi agen mommy happy

cheers with love.

4 comments:

  1. menarik sangat dengan grafik yg warna warni ^_^

    ReplyDelete
  2. wow. dulu kala xde pun gini.
    untung la parents zaman sekarang.
    ada guidelines sebegini bagus.

    ReplyDelete