Pakaian Muslimah Di Butik Lanafira

Pakaian Muslimah Di Butik Lanafira || hi there, bulan puasa dah nak dekat, lepas tu pejam celik pula dah nak raya. Korang dah cari baju raya ke tu? Nak cari baju raya ,  korang boleh tengok pilihan Pakaian Muslimah Di Butik Lanafira tau!

Lanafira merupakan butik muslimah atas talian (online muslimah shop boutique) yang korang boleh akses melalui laman web www.lanafira.com, dan korang boleh dapat banyak pilihan pakaian muslimah yang elegan dengan harga yang berpatutan dan jaminan kualiti yang baik.



Pakaian Muslimah Di Butik Lanafira


pakaian muslimah online butik lanafira


ada banyak pilihan rekaan pakaian muslimah yang korang boleh pilih di butik online Lanafira seperti kebaya moden, long dress, modern peplum, bluse & tops, dan skirt labuh. 

Macam mrs pip ni, sangat suka dengan Melissa long dress, walaupun nampak simple, tapi masih mempunyai ciri ciri anggun untuk dipakai. 

Dan kalau korang dah jatuh hati kat koleksi Lanafira ni, cepat cepat beli kerana ianya sangat cepat SOLD OUT! nanti putih mata korang tak grab pakaian feveret korang. menangis kat bucu katil sekalipun tiada gunanya T_T

Pakaian Muslimah Di Butik Lanafira
Lanafira Instagram

selain tu, korang boleh terjah instagram rasmi Lanafira iaitu https://www.instagram.com/lanafiraofficial/ untuk korang tengok dengan lebih dekat lagi koleksi pakaian muslimah butik online Lanafira ni. instagram Lanafira ni juga memberikan update terkini mengenai koleksi pakaian, OOTD dan ada #OOTDLANAFIRA yang membolehkan korang dapat diskaun sebanyak 10% ... yeah.

Pakaian Muslimah Di Butik Lanafira
Lanafira OOTD

kalau korang ni jenis mcm mrs pip yang tak suka dengan fesyen yang berat, nak yang simple tapi stunning, gorgeous dan elegan, butik online Lanafira memang wajib korang kunjungi. 

Selain tu, kalau korang nak cari tips berpakaian, korang juga boleh check it out di blog Lanafira ... 

website: www.lanafira.com
instagram: www.instagram.com/lanafiraofficial
facebook: web.facebook.com/lanafiraofficial
twitter: www.twitter.com/lanafira
blog: www.lanafira.com/lifestyle

stay beautiful everyone.

cheers.

Post a Comment

2 Comments

  1. memang rambang mata tengok baju dekat Lanafira ni ^^

    ReplyDelete
  2. cantaik2 semua... erm... mmg akan rabun bila tgk

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.