Friso Gold Novas Signature Milk Dengan LocNutri Technology Membantu Masalah Penghadaman Si Manja

Friso Gold Novas Signature Milk Dengan LocNutri Technology Membantu Masalah Penghadaman Si Manja || Susu merupakan minuman penting di dalam menu makanan anak-anak kita seharian kerana susu membantu anak-anak untuk membesar tinggi dan menguatkan tulang, dan merupakan sumber nutrien untuk mereka.

Ada banyak susu formula yang berada di pasaran sehinggakan kita boleh pening untuk memilih produk susu yang mana satu.

Oleh itu, mari kita ketahui kelebihan Friso Gold Novas Signature Milk yang membuatkannya berbeza dengan jenama susu yang lain.

Sampel Susu Percuma Friso Gold Novas Signature Milk


Molekul Kecil Semula Jadi Dengan Struktur Lembut

Friso® Gold kini dengan Susu Istimewa NOVAS™ berkualiti tinggi, dihasil dan diformulasi dengan molekul kecil dan struktur lembut mendorong penghadaman yang baik. 

Sampel Susu Percuma Friso Gold Novas Signature Milk


Dengan molekul kecil semula jadi dan struktur lembut, susu baharu ini juga bebas daripada sukrosa dan perisa tambahan supaya mudah dihadam menjadikan si manja lebih kuat dari dalam.

Penghadaman baik menyokong penyerapan nutrien penting dan segala faedah baik ke atas perkembangan dan pertumbuhan si manja.

Lembu-lembu Premium Yang Dipilih Khas

Lembu-lembu premium dipilih secara selektif oleh para penternak berdasarkan taraf kesihatan, kualiti dan komposisi susu. 

Kepakaran tenusu melebihi 140 tahun digunakan untuk menghasilkan persekitaran yang ideal untuk menghasilkan susu yang berkualiti tinggi.

Lembu yang digunakan merupakan baka premium Holstein-Friesian, dan setiap lembu ini dipantau aktiviti harian (pergerakan lembu dan jumlah makanan yang diambil) dengan menggunakan sensor yang diletak di leher untuk tujuan pengumpulan data. 

Dengan data yang dikumpulkan, setiap lembu diberi makan mengikut status fisiologinya dan menganalisis komposisi makronutrien susu untuk memenuhi keperluan pemakanan lembu.

Makanan yang seimbang dan disesuaikan untuk setiap lembu (termasuk rumput rai dan jagung yang ditanam di ladang), disediakan secara terperinci oleh penternak. 

Segala persediaan penting inilah rahsia bagaimana susu istimewa NOVAS™ yang berkualiti tinggi mampu dihasilkan.

Lebih Dari 50 Nutrien Penting Untuk Menyokong Pertumbuhan Anak Kecil Anda

Sampel Susu Percuma Friso Gold Novas Signature Milk


Friso Gold sangat kaya kandungan nutrient seperti DHA dan AA serta Omega 3 dan 6 untuk pembelajaran dan perkembangan mental.

Menggunakan LocNutri Technology

Sistem pencernaan si manja mempengaruhi kesihatan keseluruhannya. Pencernaan yang baik akan memberikan si manja anda keriangan yang berpanjangan dan membolehkannya mengeksplorasi dunianya dengan lebih aman.

Makanan sering diproses dengan api yang tinggi dan akibatnya, struktur semula jadi protein menjadi rosak atau musnah. Perkara yang sama berlaku untuk formula susu. 

Setelah protein rosak, ia tidak mudah diserap oleh usus dan boleh menyebabkan si manja menderita gangguan pencernaan, kolik, sembelit dan ketidakselesaan perut secara umum.



Teknologi LocNutri ™ dirancang untuk menghilangkan masalah ini. Teknologi ini menggunakan rawatan haba ringan semasa proses pengeluaran formula, sehingga protein dipelihara lebih dekat dengan struktur asalnya. 

Ia membantu nutrien agar mudah diserap oleh badan. Protein memainkan peranan penting dalam pengeluaran otot, kulit dan rambut.

Ia juga menyokong sistem kekebalan tubuh dan membantu pengeluaran antibodi, menjaga anak-anak anda selamat dari dalam ke luar.

Nutrien dalam struktur asalnya mudah dicerna. Inilah sebabnya mengapa teknologi LocNutri ™ Friso Gold menggunakan rawatan haba ringan semasa proses pengeluaran formula untuk mengekalkan nutrien.

Kelebihan  Friso Gold Novas Signature Milk Berbanding Susu Jenama Lain

Friso Gold NOVAS Signature Milk mempunyai kawalan penuh terhadap proses pembuatannya bagi memastikan protein susu sedekat mungkin dicapai dengan struktur asalnya.

Friso Gold juga mempunyai proses pembuatan tunggal dengan api kecil untuk mengekalkan nutrien susu semula jadi. Susu yang diproses lebih dari sekali pada suhu tinggi, menjejaskan kualiti nutrien.

Lebih baik lagi, dengan kod TrackEasy QR yang baru dilancarkan, ibu bapa boleh mengimbas dan menelusuri perjalanan susu sepenuhnya dari sumber ke ketibaan.

Teknologi baru ini bertujuan untuk memberikan ketenangan fikiran kepada ibu bapa mengenai keaslian, keselamatan dan kualiti produknya, menjadikan Friso Gold sebagai barisan hadapan inovasi digital.


Berikut (gambar di atas) merupakan cadangan / pengesyoran jadual sekiranya ibubapa ingin menukar susu anak anda ke Friso Gold.

Sekiranya anak anda berumur antara satu hingga tiga tahun, pilihlah Friso Gold Stage 3, sementara Friso Gold Stage 4 dibuat khusus untuk anak-anak yang lebih tua, memberi anak anda makanan yang dia perlukan.

Dapatkan Sampel Susu Friso Gold Percuma

Risau susu Friso Gold tidak serasi dengan anak?

Ibubapa yang ingin mencuba susu Friso Gold Novas Signature Milk, bolehlah layari link di bawah untuk mendapatkan sampel percuma.



Sekiranya anak anda berumur antara satu hingga tiga tahun, pilihlah Friso Gold Stage 3, sementara Friso Gold Stage 4 dibuat khusus untuk anak-anak yang lebih tua, memberi anak anda makanan yang dia perlukan.

Semoga perkongsian ini bermanfaat semua.

cheers.

Post a Comment

10 Comments

  1. friso ni ada susu untuk dewasa jugak kan.. ke takde? eh...

    ReplyDelete
  2. Nard,.Friso ni utk si kecik saja. Utk dewasa, Hanya Ada utk preggy mom kalau x silap.

    ReplyDelete
  3. Perisa tmbhn dlm susu mpengaruhi pemakann bayi, ble jadikn bayi picker eater. Friso ni bebas perisa tmbhn, so xla risau anak jadi picker eater kan ☺

    ReplyDelete
  4. Betul Jun, kalau baby picky eater mmg risau dia pilih susu. Tapi since Friso Ni tiada periaa tambahan, jd tidak mengganggu penyusuan si kecil. Lgi best, Ada locnutri technology.

    ReplyDelete
  5. Anak 1st dlu minum friso gold. Ank 2nd ni masalah berat dh start mendatar pulak. Risau sebenarnya. Tak tahu nak buat macam mana. Nak try jugaklah bg friso gold mcm kakak dia dlu

    ReplyDelete
  6. Hope berat anak Zarra Ada peningkatan lepas ambil Friso Gold kan.

    ReplyDelete
  7. Wah bst pla friso ni kak pip, nnt sha nak req sample tyk edan..mna tahu sebati hihi

    ReplyDelete
  8. Ya Sha, try request free sample. Kak pip pun mau request juga utk Nami.

    ReplyDelete
  9. anak kita pun dulu pernah jugak guna susu ni..

    ReplyDelete
  10. Nak redeem free sample ,nak try juga utk Nami..

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.