Promosi Harga Beli Emas 916 Murah di PGMALL

Woha, apabila bercakap tentang emas, maka kaum Hawalah yang paling sinonim dikaitkan dengan emas. Bak kata pepatah mak aku, wanita dan emas berpisah tiada. 

Tapi zaman sekarang ini, bukan sahaja wanita yang sukakan emas, kaum Adam pun tidak terkecuali. Sama ada mereka membeli emas sebagai hadiah untuk yang tersayang , mahupun untuk dijadikan aset simpanan berbentuk pelaburan.

emas murah 916 online


Satu hal lagi kalau kau beli emas ni, takkan rugi kerana emas tidak mempunyai susut nilai. Kalau dulu tahun 2003, harga emas 916 ni RM60/g, sekitar tahun 2012 kalau ndak silap harga emas RM180/g , nah sekarang naik sampai RM270/g. Makin tahun makin mahal bah harga emas, mana ada makin kurang. Jarang sangat kita dengar harga emas susut.

Baiklah, kaum Adam mahupun kaum Hawa pencinta emas, hari ini aku nak kongsikan kepada korang, betapa PG Mall dalam masa terdekat ini akan membuat promosi harga emas 916 murah! Harga kaw kaw turun dari RM275/g kepada RM24x/g. Korang kena follow website PG Mall rapat-rapat pada tarikh promosi nanti. Yang pasti, harga beli emas 916 ditawarkan serius murah.

Tak kenal maka tak cinta, jadi mari aku kenalkan korang dengan laman beli belah atas talian (online shopping website) PG Mall ini. Selepas ini, bolehlah korang selalu ushar PG Mall untuk ber-online shopping. Aku suka beli barang secara online kerana sangatlah hassle free, lagi lagi musim COVID-19 ini, sangat selamat dan selesa membelah belah atas talian kan.

PG Mall merupakan platform e-dagang No.1 di Malaysia sejak tahun 2017 dengan laman web rasminya www.pgmall.my , dan satu-satunya e-dagang tempatan di Malaysia. 

pgmall website

Laman web Iprice melaporkan PG Mall berada pada top 3 laman e-dagang , dan korang boleh baca berita penuh di Iprice insights map of e-commerce. Dan juga PG Mall menerima semua e-wallet dan payment gateway. Senang sangat nak buat pembayaran di PG Mall kan.


Pengetahuan Mengenai Emas Murah 916


Buat yang tidak tahu tentang kod emas seperti 24K, 22K ataupun 999 dan 916, maka di sini aku mahu terangkan dekat korang apa yang dimaksukan dengan kod-kod emas tersebut.

Mengikut perkiraan standard, emas 999.9 ialah emas yang paling asli kerana ketulenan emas hampir 99.9% dan dikenali dengan 24K. 

Beli Emas Murah 916 Online di PG Mall dan Penghantaran Percuma Berinsuran

Untuk emas 916 pula, ianya hanya mempunyai ketulenan emas 91.60% peratus sahaja,dan ianya merupakan emas 22K.

Emas 916 merupakan emas yang paling digemari berbanding emas 999 kerana disamping harganya rendah berbanding emas tulen 999, ianya juga mudah dibentuk mengikut rekaan yang korang suka dan ianya emas keras jika dibandingkan dengan emas 999 yang mudah bengkok atau lentur.


Kempen Beli Emas Murah 916 di PG Mall Sempena 916 Gold Cultural Day


Ok, berbalik dengan cerita emas murah 916 di PG Mall, harga beli emas pada hari biasa ialah RM275/g , namun harga emas 916 akan diturunkan kepada 24x/g dan aku pasti ramai yang sukakan emas gembira dengan khabar sebegini.

Mari aku kongsikan serba ringkas Kempen 916 Gold Cultural Day. Kempen ini akan dilaksanakan pada 15hb-17hb September 2020 , dan sempena emas 916, maka Malaysia Gold Association (MGA) akan menjadikan tarikh 9.16 (September 16th) sebagai Hari Budaya Emas, yang akan jatuh setiap tahun pada 16 September. 

Objektif 9.16 Gold Cultural Day adalah untuk membina kesedaran mengenai perhiasan emas di dalam budaya Malaysia, selain itu juga untuk stimulate ekonomi emas tempatan dan membantu dalam perdagangan dua hala Malaysia. Dan yang pasti harga yang ditawarkan pada 24x/g adalah yang terendah di pasaran.

Belilah Emas 916 Pada Harga Rendah Dengan Trusted Seller PG Mall


Korang tahu, sekarang ini ramai yang jual beli emas 916 secara online. Jadi, kalau korang mahu beli emas 916, pastikan korang beli dengan penjual yang sah, bertauliah, dan diyakini, pendek kata, belilah dengan Trusted Seller, contohnya seperti PG Mall.

Jangan sesekali beli emas secara berisiko melalui kutu emas. Ada kes aku pernah baca, kutu emas bawa lari duit selepas ahli membayar duit secara bulanan. Woi, memang menakutkan. Penat-penat kau kumpul duit mau beli emas, akhirnya hancur berderai perasaan apabila kena tipu.

Makanya, jadilah yang bijak. Kalau mau beli emas murah secara online, korang belilah di PG Mall pada 15hb - 17hb September akan datang ini.

PG Mall jual emas pelbagai pilihan. Ada gold and silver, 999 / 24K gold jewellery, 916 / 22K , 750 / 18K, yellow gold plated, rose gold plated, white gold plated, dan juga sterling silver jewellery.

Pengguna Touch n' Go


TNG di PG Mall


Untuk pengguna TNG, bermula 1 Sept - 30 Sept 2020, eksklusif kepada pengguna baru, RM3 akan diberikan ke dalam e-wallet apabila anda membelanjakan reload minimum RM15.00

Pengguna Boost


Boost di PG Mall


Beli Emas Murah 916 Online di PG Mall dan Penghantaran Percuma Berinsuran
Bermula 5th Sept sehingga 4th October 2020, RM3 akan diberikan ke dalam akaun e-wallet anda dengan setiap pembelian di PG Mall serendah RM15.00 sehari

Minggu Kecantikan Dan Kesihatan


health and beauty essential week pgmall

PG Mall health and beauty week


Dari 15 September sehingga 30 September 2020, korang boleh dapatkan RM25.00 off untuk setiap perbelanjaan korang yang bernilai RM100.00. Dan juga penghantaran percuma had sehingga RM4.00.

Sila guna kod : LOVEPGHB25

Manakala untuk setiap perbelanjaan RM150.00 , diskaun sebanyak RM30 akan diberikan kepada pengguna, dan juga penghantaran percuma had sehingga RM4.00. 

Sila guna kod: LOVEPGHB30

https://pgmall.my/healthbeauty-essentials-week


Penghantaran Percuma Berinsuran


Untuk kempen promosi emas 916 murah , emas tersebut dijual pada harga kilang dan penghantaran adalah percuma. Jadi pastikan korang beli emas 916 murah dekat lawan web PG Mall tau pada 15hb - 17hb September ini.

Satu lagi, semua penghantaran dijamin dengan insuran ya. Jadi kalau penghantaran tidak sampai, tidak selamat mahupun hilang, maka ada insuran yang akan cover nilai pembelian korang. Fuh, lega sangat. Beli barang mahal, haruslah ada insuran. Dan yang awesomenya, insuran bukan korang yang bayar, tetapi PG Mall yang masukkan sekali dalam pakej penghantaran percuma mereka. Yeay.

Untuk peniaga atau pemborong emas yang sudi untuk turut serta dalam fiesta ini dan menjual langsung pada harga kilang, bolehlah klik https://pgmall.my/Jewellery-1.


Beli Emas Murah 916


Ok , satu lagi jangan lupa tau guna kupon yang diberikan di atas, dan spread love kat semua kengkawan saudara mara ajak beli emas, harga memang tak boleh bawa bincang , murah sangat emas 916 di PG Mall.

Nak layari laman web rasmi PG Mall dan media sosial, boleh klik link yang disediakan di bawah ini




Ok gais, Adam dan Hawa sekalian, happy shopping harga beli emas murah 916 online hanya di PG Mall bermula 15hb September sehingga 17hb September, dan harga bermula hanya 24x/g sahaja. Ini dah terlajak murah sangat.

Korang yang belum ada akaun dengan PGMall, bolehlah download PGMall Apps,  tekan register PGMall Now di bawah

Happy shopping.

cheers.

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysiaGoldAssociation
#Touchngo #boost #health&beautyessentialsweek

Post a Comment

20 Comments

  1. Selama ni tak pernah tau pun ada Gold Cultural Day.

    ReplyDelete
  2. wo wo beli emas skit2 smpanan juga tu kak..hihi

    ReplyDelete
  3. mo membeli emas d sini la ni. mcm murah pulak klu d pgmall ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. harganya murah time promo ni, macam mau juga aku membeli satu bah KG.

      Delete
  4. Dengarnya harga emas pun dah turun sekarang kan. Peluang yang baik untuk beli emas bila tengah murah ni.

    ReplyDelete
  5. Lepas ni PGmall jadi tumpuan orang pompuan le pulak.. Semua nak tengok emas..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul cakap DR ni, lepas ni haish tumpuan orang perempuan dah beralih arah nanti.

      Delete
  6. wahh best tu...terbaik lah PG Mall

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom umi kita shopping emas pula kali ni di PG Mall

      Delete
  7. Bagus ni, boleh beli emas sebagai pelaburan

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.