Tasneem Marketplace Platform Untuk Suri Rumah Menjana Pendapatan

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Tasneem Marketplace (TMP) Platform Untuk Suri Rumah Menjana Pendapatan || Tak semua orang mampu mengeluarkan modal yang banyak untuk memulakan perniagaan, lagi-lagi suri rumah yang tidak mempunyai pendapatan dan hanya bergantung dengan gaji encik suami.

Namun begitu, zaman sekarang ni kalau kita bijak cari peluang, ada sesetengah bisnes memberikan peluang pendapatan tanpa modal. Hanya perlu gunakan smartphone, bijak mencari dan menarik perhatian pelanggan, ditambah pula dengan masa dan tempat fleksibel - kalau kena caranya, pasti boleh berjaya.

Golongan suri rumah adalah antara golongan yang sering memanfaatkan peluang menjana pendapatan untuk membantu memperbaiki ekonomi keluarga, dan ditambah lagi tanpa mengeluarkan duit modal dan boleh bekerja dari rumah pastilah akan lebih ramai yang tertarik untuk sama-sama menyertai bisnes tersebut.

Tasneem Marketplace Platform Untuk Suri Rumah Menjana Pendapatan


Tasneem Naturel Berkolaborasi Dengan Beberapa Jenama Besar Di Malaysia Melalui Platform Tasneem Marketplace


Rasanya produk keluaran Tasneem bukanlah sesuatu yang asing lagi, lebih-lebih di kalangan ibu-ibu suri rumah. Produk Tasneem merupakan antara produk popular untuk bayi, ibu mengandung dan ibu berpantang, serta untuk kegunaan sekeluarga mengikut kesesuaian.

Dan baru-baru ini, Tasneem Business Legacy yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds yang banyak mempelopori perniagaan barangan bayi berasaskan bahan semulajadi telah mengumumkan usahasama baharu dengan beberapa jenama besar Malaysia seperti Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyoo melalui penyatuan di dalam sebuah platform baharu yang dinamakan Tasneem Marketplace.

Tasneem Marketplace Platform Untuk Suri Rumah Jana Pendapatan Tanpa Modal

Tasneem Marketplace Platform Untuk Suri Rumah Menjana Pendapatan


Pihak Tasneem sangat mengalu-alukan individu yang berminat untuk mendaftar sebagai reseller secara percuma dan selaras dengan objektif mereka untuk membantu sesiapa yang ingin menambah pendapatan, terutamanya golongan suri rumah.

Ini adalah antara inisiatif  syarikat Tasneem untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.

TMP berharap menjelang akhir tahun 2022, seramai 10,000 usahawan berjaya menjana pendapatan melalui platform ini, dan akan lebih ramai lagi yang mendapat kebaikan atau manfaat daripada program TMP.

Tasneem Marketplace Platform Untuk Suri Rumah Menjana Pendapatan

Sertai Tasneem Marketplace Secara Percuma!


TMP mengalu-alukan anda yang berminat untuk menjana pendapatan, jom sertai pasukan TMP dan mendaftarlah dengan percuma sebagai reseller serta nikmati ganjaran cashback 3%, selain menerima komisyen, kumpul mata ganjaran, dan paling penting penghantaran produk dibuat oleh HQ.

Daftar percuma di >>> Tasneem Marketplace <<<

Boleh join group telegram TMP di sini >>> Tasneem Link Telegram <<<

Untuk info lebih lagi, semak sosial media Tasneem Marketplace di Facebook >>>https://www.facebook.com/tasneemmarketplace


____________________________________

Klik Join & Subscribe Channel Telegram di bawah untuk ilmu dan info bermanfaat

Info Ibu Hamil & Bayi | Resepi Viral | Motivasi | Malaysia Blogger Influencer & Content Writer

Post a Comment

2 Comments

  1. Peluang untuk menambahkan pendapatan sampingan

    ReplyDelete
  2. Sangat membantu betul kan kakpip platform begini. Bukan senang juga tu mau cari modal pendahuluan kan. For sure kena grab.

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.