Kasut Yang Selesa Untuk Ibu Mengandung Lucca Vudor

Aku tengah preggy, dan dah masuk minggu ke-24. Salah satu bagi aku cabaran ketika mengandung ni, ialah kau suka berjalan sana sini, tapi kaki cepat sangat sakit pasal guna kasut yang tak sesuai.


Aku tak salahkan kasut yang aku sedia ada kerana sebelum ni ok saja pakai, tapi bila dah preggy dan berat semakin bertambah, maybe kasut tu tak boleh nak afford berat badan atau maybe lah juga kaki aku yang choosy nak kasut sedap!


Kasut Yang Selesa Untuk Ibu Mengandung Lucca Vudor



Dekat market, memang banyak sangat pilihan kasut untuk ibu mengandung. Ko pilih saja nak yang macam mana, tapi tak semua kasut tu walaupun khas untuk ibu mengandung akan sedap bila dipakai. 


Lain orang lain kejadiannya kan. Tapi hari tu ada yang suggest dekat aku untuk cuba kasut dari Lucca Vudor. Menurut kenalan yang dah guna jenama Lucca Vudor, kasut ni sumpah selesa dan sedap dipakai.


Ibu mengandung pun boleh pakai, tapi tidak disyorkan yang bertumit tinggi. Pakai yang flat shoes, Lucca Vudor ada banyak pilihan menarik flat shoes tau.


Ok lah, aku pun scroll lah website: Lucca Vudor ni , nak tengok design kasut mereka , cantik ke tak. 


Kenalan aku yang guna brand Lucca Vudor tu bagitau, insoles yang digunakan sangat lembut dan bila masuk kaki ke dalam kasut, memang sangat-sangat selesa. Bukan sahaja mementingkan comfortness, malah juga brand Lucca Vudor mengutamakan gaya. 


Betul juga, nak pakai kasut ni selain rasa selesa, nak juga feeling rasa cantik dan menawan, betul tak? 


Parcel kasut aku terima beberapa hari sebelum raya. Kotak keras, so memang no need to worry kasut takkan kemek atau rosak during delivery. 


So, time raya tu banyak berjalan, memang guna kasut sepasang ni sajalah. 


Kasut Yang Selesa Untuk Ibu Mengandung Lucca Vudor


Betullah macam yang kenalan aku tu bagitau, kasut ni kasut yang selesa untuk ibu mengandung Lucca Vudor, tak rugi ada sepasang kasut ni. Kalau nak beli berpasang-pasang pun boleh, design banyak yang menarik tau.


Kasut Yang Selesa Untuk Ibu Mengandung Lucca Vudor


Design yang aku pakai ni , Lucca Vudor Felice 366-6 , brown color. Aku pilih warna brown nak sedondonkan dengan baju raya, lagipula warna brown kan senang nak matching dengan warna baju yang lain. 


Permukaan kasut Lucca Vudor diperbuat daripada soft leather. 


Satu lagi, penting juga untuk ibu mengandung pilih kasut yang tapaknya tidak mudah licin untuk elak tergelincir. 


Tapak kasut Lucca Vudor menggunakan getah berkualiti tinggi setanding dengan jenama kasut yang mahal. Memang rasa confident berjalan, tak perlu risau tergelincir.  


Overall, untuk review kasut yang selesa untuk ibu mengandung Lucca Vudor ni aku nak bagi rating 4.5/5 bintang.


Aku sangat happy dengan kasut Lucca Vudor ni, design cantik, pakai pun selesa, insole lembut material Lambskin dan outsole material rubber - kualiti tinggi dengan harga yang berpatutan bagi aku.


Satu lagi, kalau nak beli kasut ni, saiz ialah saiz standard. So korang tak perlulah risau takut kasut sempit atau kena beli one size bigger, no need ya. Just beli ikut saiz kaki standard korang ok.


Check Out Media Sosial Lucca Vudor


Ok, kalau korang rasa aku review ni macam alaaaa biasa-biasa saja , so korang boleh tengok media sosial Lucca Vudor, tengok koleksi kasut mereka yang cantik-cantik dan menarik.


Nasib baik tengah preggy, so kena pakai flat shoes sahaja untuk keselamatan. Tapi seriously, kalau tak preggy memang aku rembat koleksi high heels Lucca Vudor, so sexy and gorgeous.  


Lucca Vudor: Instagram || Facebook


Kasut Yang Selesa Untuk Ibu Mengandung Lucca Vudor

Ok, done my review untuk kasut yang selesa untuk ibu mengandung Lucca Vudor. Kasut Lucca Vudor sesuai dipakai oleh wanita pelbagai peringkat umur. Nak casual, simple, trendy, mahupun formal - Lucca Vudor ada banyak pilihan dan warna untuk semua.


cheers.


__________________________


Klik Join & Subscribe Channel Telegram di bawah untuk ilmu dan info bermanfaat

Info Ibu Hamil & Bayi | Resepi Viral | Motivasi | Malaysia Blogger Influencer & Content Writer



Post a Comment

4 Comments

  1. kita pun ada try kasut lucca vudor ni sepasang, mmg selesa giler pakai. tapak dalam dia lembut, langsung tak sakit kaki wpun baru pertama kali pakai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul sangat. Kena cuba sendiri baru tau sedap ke tak.
      Mmg sedap kan pakai. Lembut ja dalam tapak kasut tu. Mmg kaki selesa sangat2.

      Delete
  2. mpy cantiknya kasut yang ko pakai tu, serious lawa sangat..aku suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sangat2. Design mcm ni aku mmg suka, happy sangat dpt sepasang kasut Lucca Vudor, serius lah selesa gila pakai.

      Delete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.