TAMAT || Ohsem Giveaway By Mrs Pip

hi there, very alhamdulillah, berjaya juga mrs pip buat giveaway terakhir sebelum akhir tahun, dan giveaway yang diberi nama OHSEM GIVEAWAY BY MRS PIP telahpun tamat dengan rasminya pada 6 Dec, 2917 11.59pm. dan seramai 22 orang blogger yang menyertai giveaway mrs pip ni. walaupun bilangan penyertaan kurang sambutan, mungkin kerana syarat utama #1 tu agak leceh, tapi mrs pip still nak ucapkan semua blogger yang join GA ni, yang tak join tapi tetap baik hati tinggalkan jejak, juga buat silent readers yang singgah baca entry mrs pip ni. you are one of the reason why I keep on blogging babes and dudes!

TAMAT || Ohsem Giveaway By Mrs Pip
TAMAT || Ohsem Giveaway By Mrs Pip

sebelum ini mrs pip sudahpun menyenaraikan peserta di entry sebelum ini, sila periksa penyertaan korang >>> DI SINI <<< dan kalau ada sesiapa yang tertinggal link tidak disenaraikan, sila tinggalkan link korang di bawah. 

pemilihan penilaian pemenang akan dibuat oleh mrs pip berdasarkan semua syarat-syarat utama dipenuhi, dan tulisan entry yang menarik. dan pemenang bertuah akan diumumkan dalam masa yang terdekat, insya allah, so stay tune dengan blog mrs pip ok.

seperti  yang dinyatakan dalam entry giveaway sebelum ini, hadiah adalah misteri dan mrs pip tak reveal hadiah yang akan diberikan kepada pemenang bertuah. sebaliknya, pemenang bertuah WAJIB reveal dan review hadiah yang di terima. 

ohsem giveaway ni ialah kolaborasi bersama simplyohsem.com sempena Xmas 'Shop & Win' Gift Campaign, so of course salah satu hadiah yang pemenang akan dapat adalah produk dari laman web simplyohsem yang dipilih sendiri oleh mrs pip bersama hadiah misteri dari mrs pip. hoping the said winner will love the gift from mrs pip ya.

selain itu, pemenang juga WAJIB masukkan link URL giveaway tersebut iaitu http://www.mrspip.com/2017/11/ohsem-giveaway-by-mrs-pip-221117-61217.html

once again, thanks for support mrs pip, and good luck to all the participants.

cheers.

Post a Comment

5 Comments

  1. Rajinnya you.. akak dah makin malas nak join.. apa2 pun Good luck ye.

    ReplyDelete
  2. Tak sabarnya nk tahu siapa pemenang... betul nih tak sabar!!!
    Ya Allah minta2 lah ada rezeki

    ReplyDelete
  3. good luck semua peserta GA Kak Pip! hehe

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.