PEMENANG BERTUAH || Ohsem Giveaway by Mrs Pip

hi there, yeah selesai sudah OHSEM GIVEAWAY BY MRS PIP. thanks kepada semua yang sudi baca entry mrs pip, tinggalkan komen dan join giveaway ni. insya allah ada rezeki dan umur yang panjang, giveaway seterusnya akan dibuat di bulan Februari 2018, so stay tune T_T  ada tak sesiapa yang menantikan keputusan pemenang OHSEM GIVEAWAY BY MRS PIP ni? dup dap dup ni nak pilih SEORANG pemenang bertuah. mrs pip baca dan hadam entry korang satu satu, dan entry yang paling berjaya menambat hati mrs pip akan dikira sebagai pemenang. 


rasanya hampir semua penyertaan memenuhi syarat utama yang mrs pip tetapkan iaitu tinggalkan komen di entry post mrs pip >>> Xmas 'Shop & Win' Gift Campaign <<< memandangkan ini ialah kolaborasi bersama Simply Ohsem, so memang WAJIB untuk tinggalkan komen di entry yang mrs pip berikan. .. untuk syarat utama lain mrs pip still boleh tutup sebelah mata kalau korang tak patuhi ... 

sebelum mrs pip umumkan PEMENANG BERTUAH , suka mrs pip nak kongsi salah satu syarat yang ditetapkan untuk pemenang iaitu pemenang yang terpilih WAJIB buat entry khas untuk reveal hadiah yang diterima dan dalam entry tersebut perlu masukkan link URL giveaway ini >>> OHSEM GIVEAWAY BY MRS PIP  <<< mohon kerjasama ya Pemenang Bertuah. dan pemenang bertuah WAJIB buat entry dalam masa dua (2) minggu selepas hadiah diterima.


dan pemenang ialah

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

























v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

WANI SUKARNO

TAHNIAH. TAHNIAH. TAHNIAH.

kepada cik Wani, sila emailkan mrs pip
NAMA PENUH, ALAMAT UNTUK KIRIMAN BARANG, NO. TELEFON

di sukasukasurirumah@gmail.com

cheers

Post a Comment

14 Comments

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.