Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers di SUSHIVID

hi there, perghhh banyak kerja kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers mrs pip nampak kat SUSHIVID. sesiapa yang Instagrammers dan ada minimum 2000 followers dan siapa yang Youtubers dan ada minimum 250 subscribers, korang memang WAJIB daftar kat SUSHIVID untuk dapatkan kerja kerja berbayar advertorial untuk akaun IG dan Youtube korang. kebelakangan ini, kat SUSHIVID, memang banyak kerja kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers, so korang bolehlah cuba apply job tersebut. kot kot rezeki berpihak kepada korang, rugi rasanya kalau tak cuba apply padahal followers dan subscribers korang meet requirement dari SUSHIVID. 

Sushivid Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers
Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers
screenshot 8.11.17

kalau korang tak pernah dengar mengenai SUSHIVID ni, korang boleh baca entry mrs pip sebelum ni. mrs pip ada kongsikan serba sedikit cerita mengenai laman web SUSHVID ni ... korang boleh klik kat link entry mrs pip sebelum ini.


mrs pip join SUSHIVID ni beberapa bulan yang lalu. dan mrs pip selalu juga login akaun SUSHIVID untuk tengok job yang rasa rasanya bersesuaian dengan mrs pip. memandangkan mrs pip masih tidak memenuhi requirements untuk apply job instagrammers dan youtubers, jadi mrs pip hanya akan apply bloggers job sahaja. untuk bloggers job, korang hanya perlu 2000 pageviews sebulan, so requirements ni blog mrspip.com dah penuhi. dan dah try apply bloggers job di SUSHIVID ni, dan alhamdulillah, dapat juga dua job so far. satu dah complete, satu lagi still on going.

Sushivid Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers
Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers
screenshot 8.11.17
hari tu mrs pip pun ada kongsikan serba sedikit cara bagaiman untuk apply job di SUSHIVID, apa yang korang perlu tahu dan sedikit simple guideline to write your proposal. tapi, kalau korang nak lebih lagi, korang boleh saja search di Google "how to write a winning proposal", memang ramai yang berkongsi cara untuk menulis proposal yang menarik.


mesti ada yang tertanya tanya kalau dah dapat job nanti, macam mana dengan payment. mestilah bab payment ni kita wajib ambil tahu. kan kita dah buat kerja, so wajiblah ada payment kan, dan payment mestilah dalam jumlah yang dipersetujui di antara korang dan the brands (the sponsors) .... selain apply job di SUSHIVID ni, korang boleh kenalkan SUSHIVID ni kat kawan2 influencers korang yang lain dengan menggunakan referral link korang, dan setiap kenalan influencers korang yang join SUSHIVID ni menggunakan referral link korang, SUSHIVID akan berikan korang sejumlah RM10.00 bagi setiap referral link dan yang apply thru referral link pun akan dapat RM10.00, dan yang ni boleh dijadikan income pasif korang juga ....

Sushivid Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers
Kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers
screenshot 8.11.17

nak cash out duit pun tak banyak prosedur sangat., korang boleh cash out tanpa minimum amount, tapi untuk yang kurang dari RM100 jumlah amount, SUSHIVID akan deduct RM1.00 bagi setiap cash out. yang lebih RM100 tu tak da sebarang fee deduction. 


ketiga tiga gambar yang mrs pip kongsikan kat atas tu, mrs pip screenshot pada 8 /11/17 , dan tu semua adalah kerja-kerja advertorial berbayar untuk Instagrammers dan Youtubers. memang awesome kalau dapat salah satu job di atas, atau sapu bersih semua job di atas tu kan. harga pun ada yang minimu USD50, ada yang USD251 tau ... dollar yer, bukan RM. yang SHOPEE 2nd Birthday tu lagilah, harga bermula pada USD1001+!!!! ... kalau dapat job tu, memang happy la kan.

satu hal yang korang kena tahu, kalau application korang kena reject la kan, korang jangan putus asa, kena cuba apply job, cuba dan cuba dan dalam masa yang sama, kena belajar macam mana nak tulis winning proposal ni .... lagi banyak kita cuba apply job, lagi bertambah skill menulis proposal kita nanti ....

tu saja mrs pip nak kongsi untuk entry berkaitan SUSHIVID kali ni. dan kalau ada sesiapa yang berminat nak daftar SUSHIVID, korang boleh klik LINK yang mrs pip berikan di bawah .....


selamat mencuba bersama SUSHIVID dan happy blogging everyone.

cheers.

Post a Comment

17 Comments

  1. Wow! menarik ni. baguslah untuk sesapa yang ada followers tinggi. saya tak ada follower, so hanya mampu blogging je. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah DP, saya pun blogging saja...follower tak byk untuk IG , youtube lagilah tak ada...

      Delete
  2. Advantage pada yg ramai follower kan. Ana tak lepas satu pun job sushi vid ni. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pa Ana, cuba jer apply semua yang berkenaan...

      Delete
  3. Ada juga try apply job tp kena reject ni 😅

    ReplyDelete
  4. wah..senanglah sekarang boleh buat duit di internet (^_^).

    ReplyDelete
  5. bila la IG nak cecah 2k ni. lagi 3rat je lg....huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mrs pip lagilah ... baru beberapa rat saja...

      Delete
  6. sy dh penah apply tak lepas lg..instagram x cukup follower lg harapkan blog j la.

    ReplyDelete
  7. ooo..patutlah x dapat job rupanya nak follower yang banyak..thanks sharing..

    ReplyDelete
  8. Peluang tambah pendaptan bagi yang layak

    ReplyDelete
  9. Sha tak lepas.. Follower tak ramai.. Hehehe

    ReplyDelete
  10. follower kena ramai kalau join ni. busyra tak penah dpt lg job. hehe. xlepas kot. maybe next time

    ReplyDelete

Terima kasih melawat blog Mrs Pip, dan sila komen dengan berhemah. Live link tidak dibenarkan di ruang komen.